snabbt...



Gör ett snabbt litet inlägg nu här i väntatn på att min ugnspannkaka ska bli klar..
vad har vi gjort idag idag??? jo jag har städat och barnen kollat på film,det har varit en riktig slappedag och det har varit skönt oxå. men efter maten blir det ut i vackra solen en sväng i allfall innan Johan kommer hem..
har fått städat toaletten och köket och hallen. dammsugit i allafall. och har även putsat fönster..:) så nu kan man se ut från dom:D en klar fördel.


   








                                   Dessa filmer har barnen hunnit med att se när jag städat:)
har inte känt mig så himla bra och pedagogisk men va sjutton gubbar vad gör väl det. i morgon e det ju dagis för dom och då blir det ju inte slappt ju!!!

I morgon blir de jobb för min del.

nä nu e snart min mat klar




          sen ut i solen     

ha det gött alla//kramar Pillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0