tiden går....



 
här var man då en liten plutt eller en stor pluttebäbis :) satt ute i trädgården
i vårt hus i Tvååker...


Redan här ville jag passa barn och hålla dom och gosa upp mig ordentligt.
om jag inte minns helt fel så slutade denna sitaution med att denna lille skitunge
bajsa ner sig och det rann på mina byxor :)


Jag och mammsen och lille plutten Susanne :) <3



Jag och Susanne som två påskkärringar.:9 <3<3<3


såhär ser jag ut idag. taget i Grekland  2010 när jag var där med hjärtat <3<3<3<3

Men det jag skulle ha sagt med att tiden går var att denna dagen har flygit förbi verkligen. vaknade vid 6 tiden
gick upp koka kaffe och gjorde mig en omelett vid 8 snåret. kolla datan och fixa och trixa lite.
sen tvättade jag en maskin tvätt och hängde upp, fxade till mig inför mötet kl 14..

och nu e kl halv 4 och mötet är avklarat och jag har cyklat i blåst men var skönt att få komma ut.
ska ringa efter Pizza strax efter 4 sen kommer Johan och kompani vid halv 5 och sen vid 5 hoppas jag pizzan kommer.
men innan dess ska jag ta o diska upp disken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0