tiden..


Idag har jag varit ledig,hemma med barnen. har lekt och bara tagit det lugnt. kom målare hit på morgonen så det var att gå upp tidigt. så kl 07.05 kom dom knackande på dörren.
barnen i sin tur hade vaknat 06.45 och då var det upp,men fick dom att se bolli i allfall en liten stund innan det blir frukost..

sen var det full rulle på allt idag och det har gått så himla fort så jag vet ej vart dagen tagit vägen.

sen igår var vi på jysk och köpte bänk till hallen.. och det byggde Johan ihop idag.det blev kanon fint.

ser den inte fin ut,den har vi i vår hall :D


samt denna,blev kanon fint i hallen så i morgon ska bara spegeln upp som vi köpte på Ikea.

FIGGJO Spegel Diameter: 65 cm denna spegeln har vi oxå i hallen det kommer bli kanon fint alltså..


Så allt detta har vi satt upp i kväll eller rättare sagt Johan har satt upp detta.. skruva och och muttra ihop ihop detta!!! han e så duktig min karl...<3<3<3

Nu blir det mys i soffan med hjärtat.. ligger o lyssnar på hur en av barnen testar och vill ha uppmärksamhet och blir strulig bara för att det är lite motgång..
sånt blir man så trött på,det är bara att härda ut. dalta är ingen lösning och det är så skönt att Johan och jag har samma synsätt på uppfostran...

känns bra att han backar upp mig när jag har åsikter och tvärtom.. inte lätt med barn och det ska gudarna veta alltså..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0