tjockisarn :)



Igår hade jag besök av en annan kompis en stund på fika innan jag åkte till mitt lilla arbete. det var Mathilda och gud så stor hon blivit nu.hon ska ju föda denna månaden så det ska bli skoj att se bebisen sen..

 sitter i köket hon kollar bussen för hon orkar inte gå så långt nu och det är väl förstårligt..

en annan kompis som oxå ska föda snart eller om en månad är ju Becca.. och det ska bli skoj att se den bebisen oxå rena baby boom nu ju..

ser man lite av magen i allfall,har blivit större sen denna bild togs:)

sen har jag en kompis till Lotta som oxå ska ha men har ingen bild på hennes mage tyvärr annars hade det ju varit ett fint inlägg detta ju..:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0