vilken dag det blev...


hade Lina på besök för frukost det var riktigt trevligt och vi snacka mycket...hade köpt frallor och lite ost och juice.sen blev det kaffe och te för henne. mycket trevligt..

 ett dukat bord inväntar Lina Trolin...

 fick telefon samtal mitt i frukosten!!

Sen blev det mycket prat och såg klipp jag hade spelat in från våra vinkvällar då vi hade skön sång hehe eller nja det var hemskt...Men många skratt fick vi:)

Så nu sitter jag och inväntar mannen min så vi kan få nått gjort idag. blir nog att jag åker till Lina ikväll,Johan ska ha en kompis här o kolla hockey så dom kan få ha lite grabb kväll tänkte jag så kan jag få lite tjejkväll...


Kommentarer
Postat av: Malin

myyysigt!

2011-03-03 @ 17:01:39
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0