yrar runt överallt



  Så har det kännts denna helg!! barnlediga men blir et lugnt och avkopplande då??
NEJ
först på fredag var jag hos Lina och umgick lite med henne sen vid 20 tiden på kvällen kom jag hem till Johan och då hade han fixat vin och godis så vi myste framför tv (vampire Diares)
sen kollade vi lite på en film (gone in 60 sec) med Nicholas Cage.. inte mitt fan ska jag bara säga tycker han är läbbig.. men filmen är faktiskt bra.

men så kom vi på att vi skulle upp kl 06.00 på lördag för att vi skulle åka till Danmark med mina föräldrar över dagen.
så vi gick o la oss. vaknade vid 6 tiden och drack kaffe och fick i sig lite att äta.
sen vid 7 tiden kom mina föräldrar. vädret var med oss hela dagen. gött.

väl i danmark köpte vi lite öl och vin och en whiskey (grants) men då började jag bli lagom seg.
började i Danmark efter vi hade shoppat nästan allt så skulle vi äta något.
jag beställde en pölse och halvvägs inne på maten säger mamma jaså du ville inte ha dom röda.
då hade jag inte sagt röda pölse men jag tänkte på dom så de smaka ju precis som jag trodde.
men suck vad irriterande. sen hade jag sagt att jag bara skulle ta en korv och ett bröd men slutade med 2 korvar och 2 bröd!!!  (här började jag bli snurrig)

sen på båten skulle vi köpa whiskeyn. då tog jag den och förberedde med kort och leg men behövde ej visa leg men när jag skulle lägga ner det i väskan igen såg jag att det var inget leg utan ICA kortet och då var bägaren nådd!!! Pillan var hel snurrig nu!!!

sen åkte vi hem några timmar o vilade lite drack lite öl och lyssnade på musik och la oss lite.
sen skulle vi hem till mamma o pappa på mat på kvällen.

och där blev det öl och snapps gott var det och maten var super god fick Hawaii kyckling med ris. det var såå längesen och man blev sååå mätt.
men vi var trötta så syrran körde hem oss vid 23 tiden och då däckade vi direkt.

OBS
GLÖM EJ STÄLLA FRAM KLOCKAN 1 TIMME

I öndags var jag pigg så jag cykla till hajen köpte frallor till mig och Johan som vi åt och samtidigt kolla på Die Hard .4.0
den var helt oki faktiskt

sen blev jag seg och Johan blev piggare så det blev en sväng till byggmax och köpte dörrar.
sicket helvete det blev sen.,
jag menar byta dörrar o lås ska väl inte vara så svårt???

nej men dom som bodde här innan hade inte tagigt standard mått på dörrar utan sågat i dom. så 2 av dörrarna var för höga så det blev att vi fick såga.. jösses alltså.
sen skruva i handtagen var ju ett helvete. för stora skruvar och så gick dom av. fan va vi svor och hade oss.

vi som skulle mysa hela dagen men Nej kl 18 kom vi på att vi måste äta. och då åkte vi o köpte pizza, och var lagom uppjagade.
och nu gjorde vi inget mer för vi palla verkligen inte nu..
köpte lite godis o cola på fyndis också.

idag måndag är det jobbdag för Pillan.
Johan är inte bra så han får vila sig idag. sen ska jag börja träna/skriva in mig i allafall så får vi se så mitt nya jag börjar idag..
så nu får det bli ordning på mig alltså. nä nu ska jag äta lite frukost
ha det gött alla så återkommer jag med bilder o dylikt sen
puss o kram//Pillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0