busy...



årsdagen närmar sig med stormsteg. jag har planerat allt så det kommer bli kanon och Johan är nyfiken :)
det ska bli en sån romantisk helg med mannen i mitt liv..

sen är semestern bokad vi ska till High Chapparall och  Skara sommarland.
det ska bli så skoj..

denna vecka är vi barnlediga så då är det att ro om varandra. jobbar mycket och vi ska städa och tvätta och sånt roligt.ska även träna en del. ska träna ikväll med Johan det ska bli skönt.

Jag tror skarpt att jag har hål i magen eller något är konstant hungrig och sötsugen.. nej är inte med barn utan bara sötsugen och hungrig.

Johan tror det har att göra med att man tränar men vad man än äter så går det alltid ner lite godis och det stör mig. och när man inte har något hemma vill man  ha något..



                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0