jobb helg..



Jobbar helgen och allt vad det innebär.. barnen har vi men dom får umgås med sin käre far hela helgen med tanke på att jag jobbar,får se vad dom hittar på idag.
igår hade dom kollat på Monster trucks i allfall.. det gillade dom

sen igår när jag kom hem var en jobbarkompis hemma dom satt o drack öl och kolla matchen
Barcelona-Manchester United. finalen och Barca vann med 3-1

YES
 


Otroligt snygg flagga...

ida söndag e det morsdag så man ska fira alla mammor :)
så dag säger jag grattis till världens bästa mamma "jag älskar dig"

                    

jobbar till kl 20 idag.. sen blir det hem o mysa med mannen lite innan man lägger sig...:)


hoppas alla får en  underbar söndag...//Pillan

 är självklart JOHAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0